Aparthotel „Termy Uniejów” oficjalnie otwarty

Największy obiekt hotelowo-konferencyjny Aparthotel „Termy Uniejów” w Uzdrowisku Termalnym Uniejów działa od 5 września 2019 roku – jak poinformowano dziennikarzy podczas konferencji prasowej 21 września 2019 roku w Aparthotelu.

Budowa kompleksu trwała 1,5 roku i wiązała się z brakiem funkcjonowania na terenie miasta obiektu, który byłby w stanie przyjąć duże grupy biznesowe nawet do 400 osób. Pomysł na powstanie Aparthotelu zrodził się w 2015 roku po wybudowaniu dwóch ostatnich bloków termalnych przez Spółkę „Termy Uniejów”. Podobnie w tym przypadku inwestycję zrealizowała Spółka. Hotel jest w 100 procentach własnością prywatną, a lokale zakupiło w nim ponad 100 mikroprzedsiębiorców, ze środków których wybudowano obiekt. Część konferencyjną, restauracyjną oraz rekreacyjną, czyli basen z pozostałymi elementami, kupiła Firma King Cross. Przedsiębiorcom, którzy zainwestowali w Aparthotel zapewniony jest zwrot w wysokości 7-7,5% rocznie. Będzie on wypłacany przez operatora zewnętrznego wybranego przez Spółkę. Zwrot ten nie jest uzależniony od elementów innych niż włożony kapitał i przewidziany na około 12 lat. Oznacza to, że po tym czasie właściciele lokali będą mogli czerpać zyski z inwestycji, z której sama spółka zyskała 10% marży. Kompleks został wybudowany za 55 mln zł netto.

Aparthotel „Termy Uniejów” to luksusowy kompleks położony na powierzchni 1,5 hektara, w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu termalno-basenowego (100 m) strefy uzdrowiskowej A, w standardzie czterogwiazdkowym ze 172 apartamentami, częścią SPA, siłownią, 4 salami konferencyjnymi w różnym układzie, innowacyjną „Aqua Restaurant” zarządzaną przez szefa kuchni – Jana Nawrockiego oraz atrakcjami zewnętrznymi, w tym licznymi dla najmłodszych gości.

Do obsługi gości zostało zatrudnionych 80 osób przez firmę, która jest operatorem hotelu, jak również firmy zewnętrzne.

Goście hotelowi mogą wybrać spośród czterech rodzajów pokoi, które posiadają balkon i doprowadzoną do łazienek wodę termalną oraz m.in. Wi-Fi, telewizję kablową, mini-bar, klimatyzację, telewizor, zestaw kawowy, sejf.

W ofercie znajdują się pokoje dwuosobowe w wersji standard, typu studio i superior oraz apartamenty z przestronnym salonem. Dla najmłodszych gości przygotowano przestrzeń przeznaczoną na zabawę połączoną z nauką rozwijającą wyobraźnię w strefie gier kreatywnych. Dostępna jest dla nich bawilandia oraz plac zabaw. Dorośli mają do wyboru basen hotelowy z wydzieloną strefą wypoczynku, obszerny taras przeznaczony do kąpieli słonecznych, dwa rodzaje saun – suchą i mokrą, zabiegi odnowy biologicznej w strefie SPA oraz rekreację fizyczną na siłowni.

Wybudowana z myślą o organizacji dużych konferencji przestrzeń biznesowa składa się z sześciu sal konferencyjnych o łącznej powierzchnię 745 m2. Wszystkie sale konferencyjne posiadają rzutnik multimedialny, flipcharty oraz wskaźniki laserowe ułatwiające biznesowe spotkania. W przypadku organizacji dużych konferencji łączone są cztery największe sale w jedną dużą. W przypadku planowania małych konferencji do dyspozycji gości zostały oddane sale o powierzchni 15, 20 czy 35 m2.

Kompleks posiada w ofercie oprócz przygotowania konferencji, organizację eventów  biznesowych, imprez okolicznościowych, jubileuszowych, rodzinnych, w tym plenerowych.  Kompleksowa organizacja imprez obejmuje: przygotowanie sali na szkolenia, zapewnienie uczestnikom cateringu, rozrywek w czasie wolnym oraz noclegów dla uczestników wydarzenia.

Niebawem, bo od połowy października będzie czynna również dla gości z zewnątrz „Aqua Restaurant”, która pomieści 200 osób. Z karty menu będzie można zamówić m.in. sezonową wieprzowinę oraz potrawy z lokalnymi produktami. Hotelowe lobby „Aqua Mood” będzie oferowało autorskie koktajle Szefa Baru oraz stoisko z przekąskami i deserami.

Szczegółowy opis oferty Aparthotelu znajdziecie Państwo na stronie: www.aparthotel-termyuniejow.pl