Pomoc w wypełnieniu wniosku w ramach programu „Czyste powietrze”: w punkcie obsługi lub przez telefon

Punkt konsultacyjny ds. programu „Czyste powietrze” od najbliższego poniedziałku 25 maja br. częściowo wznawia obsługę petentów w placówce. W poniedziałki, środy i piątki pracownik będzie czekał na Państwa w stacjonarnym punkcie w budynku Ośrodka Zdrowia w Uniejowie, przy ul. Orzechowej 6. We wtorki i czwartki pomoc można uzyskać w urzędowych godzinach pracy telefonicznie lub mailowo.

Tryb pracy konsultanta ds. obsługi programu „Czyste powietrze” od 25 maja:

Pn. w godz. 9:00-17:00, obsługa w punkcie

Wt. w godz. 8:00-16:00, kontakt telefoniczny lub mailowy

Śr. w godz. 8:00-16:00, obsługa w punkcie

Czw. w godz. 8:00-16:00, kontakt telefoniczny lub mailowy

Pt. w godz. 8:00-16:00, obsługa w punkcie


ℹ Stacjonarny punkt konsultacyjny:

budynek Ośrodka Zdrowia w Uniejowie,

ul. Orzechowa 6, II piętro, pok. nr 38

Michał Łuczak – konsultant ds. programu „Czyste powietrze”

📞 538 810 414

📧  michal.luczak@uniejow.pl

(MB)