
Pomoc w wypełnieniu wniosku w ramach programu „Czyste powietrze”: w punkcie obsługi lub przez telefon
Punkt konsultacyjny ds. programu „Czyste powietrze” od najbliższego poniedziałku 25 maja br. częściowo wznawia obsługę petentów w placówce. W poniedziałki, środy i piątki pracownik będzie czekał na Państwa w stacjonarnym punkcie w budynku Ośrodka Zdrowia w Uniejowie, przy ul. Orzechowej 6. We wtorki i czwartki pomoc można uzyskać w urzędowych godzinach pracy telefonicznie lub mailowo.
Tryb pracy konsultanta ds. obsługi programu „Czyste powietrze” od 25 maja:
Pn. w godz. 9:00-17:00, obsługa w punkcie
Wt. w godz. 8:00-16:00, kontakt telefoniczny lub mailowy
Śr. w godz. 8:00-16:00, obsługa w punkcie
Czw. w godz. 8:00-16:00, kontakt telefoniczny lub mailowy
Pt. w godz. 8:00-16:00, obsługa w punkcie
ℹ Stacjonarny punkt konsultacyjny:
budynek Ośrodka Zdrowia w Uniejowie,
ul. Orzechowa 6, II piętro, pok. nr 38
Michał Łuczak – konsultant ds. programu „Czyste powietrze”
📞 538 810 414
📧 michal.luczak@uniejow.pl
(MB)