Stoisko narodowe na targach Intersolar Europe

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje stoisko narodowe podczas targów Intersolar Europe 2025 w ramach realizacji Programu Promocji Sektora zielonych technologii. Targi odbędą się w dniach 7-9 maja 2025 r. w Monachium (Niemcy).

Jako wiodąca na świecie wystawa dla branży solarnej, Intersolar Europe demonstruje ogromną witalność rynku solarnego. Od ponad 30 lat zapewnia możliwość nawiązywania kontaktów dla kluczowych graczy – od producentów, dostawców i dystrybutorów po instalatorów, usługodawców, deweloperów projektów, planistów i start-upy – wszystko pod hasłem „Connecting Solar Business”. W ubiegłorocznej edycji udział wzięło ponad 100 000 odwiedzających. W tym roku na targach Intersolar Europe zobaczymy około 1450 wystawców na powierzchni 105 500 mkw.

Więcej o targach Intersolar Europe znajdziecie na stronie głównej wydarzenia.

Firmy zainteresowane promocją swojej oferty na polskim stoisku narodowym podczas targów Intersolar Europe 2025 PARP umożliwi:

  • skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań,
  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery, itp.),
  • wyświetlanie filmów promocyjnych.

Ze stoiska mogą korzystać polskie firmy, które:

  • będą na miejscu w charakterze zwiedzających,
  • planują organizację własnego stoiska,
  • nie planują osobistego udziału, ale chcą zaprezentować na stoisku narodowym swoje materiały promocyjne.

Korzystanie ze stoiska organizowanego przez PARP jest bezpłatne. Uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty związane z podróżą, zakwaterowaniem i pobytem.

Wszyscy zainteresowani ofertą proszeni są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego w terminie do 4 kwietnia br.

Więcej informacji nt. stoiska narodowego na targach Intersolar Europe 2025 oraz Programu Promocji Sektora zielonych technologii uzyskacie pisząc na adres green_brand@parp.gov.pl

Stoisko narodowe na targach Intersolar Europe 2025 zostanie zorganizowane w ramach Programu Promocji Sektora zielonych technologii, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).

źródło: www.parp.gov.pl

Skip to content