Masz sprawę do załatwienia? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Szukasz porady?
Zapraszamy do Urzędu Miejskiego, ul. Błogosławionego Bogumiła 13 w Uniejowie.
Pracujemy w godzinach:
poniedziałek: 8.00-17.00
wtorek: 8.00-16.00
środa: 8.00-16.00
czwartek: 8.00-16.00
piątek: 8.00-15.00
Pamiętaj, że na większość pytań możemy odpowiedzieć telefonicznie lub mailowo. Poniżej znajdziesz numery telefonów do poszczególnych działów Urzędu.
Zapytania mailowe prosimy przesyłać na ogólny adres Urzędu: urzad@uniejow.pl.
Po otrzymaniu e-maila skierujemy go do odpowiednich pracowników.
Obsługa kancelarii ogólnej (sekretariat)
nr pok. 3
tel. 63 288 97 40/44, fax 63 288 97 43
Księgowość podatkowa / kasa
nr pok. 8
tel. 63 288 97 76
Gospodarka odpadami
nr pok. 10
tel. 63 288 97 61
Gospodarka gruntami i lokalami
nr pok. 13
tel. 63 288 97 68
Pobierz formularze
Wiosek o udzielenie 99 % bonifikaty od opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności tych gruntów
Odpis aktu własności ziemi
Zgłoszenie opłata jednorazowa – przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (cele mieszkaniowe)
Wniosek zalesienie
Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
Zaświadczenie rewitalizacja
Wniosek o dzierżawę nieruchomości
Stosunek najmu po zmarłym
Zaświadczenie o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wykup lokalu przez najemcę w drodze bezprzetargowej
Działalność gospodarcza
nr pok. 5
tel. 63 288 97 64
Pobierz formularze
Wniosek o zwrot części opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Wniosek o wydanie zaświadczenia o opłacie alkoholu
Oświadczenie o wartości sprzedaży alkoholu
Rezygnacja ze sprzedaży napojów alkoholowych
Instrukcje i formularze przeznaczone do wypełnienie i wydruku w formie elektronicznej
CEIDG-1_Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (PDF, 60.74Kb)
CIDG-1_Instrukcja_wypełniania wniosku (PDF, 98.56Kb)
CEIDG-MW_Dodatkowe miejsce wykonywania działaności gospodarczej (PDF, 40.05Kb)
Wniosek o wznowienie działalności gospodarczej
Wniosek o zawieszenie działalności gospodarczej
Inwestycje / zamówienia publiczne
nr pok. 10
tel. 63 288 97 67/69
Pobierz formularze
Wniosek o ustalenie warunków zabudowy
Ochrona środowiska
nr pok. 10
tel. 63 288 97 69/61
Pobierz formularze
Zezwolenie na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew
Wniosek o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wniosek o przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Karta informacyjna przedsięwzięcia
Ewidencja ludności
nr pok. 10
tel. 63 288 97 84
Pobierz formularze
Zgłoszenie pobytu czasowego
Zgłoszenie pobytu stałego
Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
Wniosek o wydanie dowodu osobistego
Zarząd drogami gminy
nr pok. 10
tel. 63 288 97 55
Pobierz formularze
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek na wykonanie zjazdu z drogi gminnej
Urząd Stanu Cywilnego
nr pok. 11
tel. 63 288 97 89
Pobierz formularze
Rolnictwo
nr pok. 9
tel. 63 288 97 95
Referat Oświaty
nr pok. 5
tel. 63 288 97 83
Promocja
nr pok. 6
tel. 63 288 97 87/53/72
Fundusze unijne
nr pok. 10
tel. 63 288 97 97
Ochrona przeciwpożarowa
nr pok. 10
tel. 63 288 97 58
Kadry i obsługa samorządu
nr pok. 10
tel. 63 288 97 52
Księgowość budżetowa
nr pok. 9
tel. 63 288 97 75
Obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe
nr pok. 5
tel. 63 288 97 64
Informatyk
nr pok. 6
tel. 63 288 97 92